شبکه رادیویی گفت‌وگو در خصوص انتخابات 1400، می‌کوشد تا به‌صورت روزانه در قالب دو مجله رادیویی، ضمن پایش فضای مجازی و رسانه‌های معاند فارسی‌زبان، ترفندها و سناریوهای رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن را در قبال انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری و ششم شوراهای شهر و روستا معرفی و توصیف کند و از اهداف خصمانه انان سخن گوید.
کد خبر: ۹۳۳۲۰۰۴
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، شبکه رادیویی گفت‌وگو در کنار سایر برنامه‌های خود در خصوص انتخابات 1400، می‌کوشد تا به‌صورت روزانه در قالب دو مجله رادیویی، ضمن پایش فضای مجازی و رسانه‌های معاند فارسی‌زبان، ترفندها و سناریوهای رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن را در قبال انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری و ششم شوراهای شهر و روستا معرفی و توصیف کند و از اهداف خصمانه انان سخن گوید.
به گزارش خبرنگار ما، رادیو گفت‌وگو در بطن مجله رادیویی «رویداد» و در بخشی با نام «ایستگاه 1400» فضای مجازی را در رویکرد به انتخابات خرداد ماه سال جاری هدف تحلیل قرار می‌دهد و خط‌مشی‌ها و موضع‌گیری‌های خصمانه را تبیین می‌‌نماید.
همچنین در مجله رادیویی «بدون خط‌خوردگی» و در بخش «رصدخانه انتخاباتی» نوع نگاه و شیوه‌ها و روش‌های رسانه‌های معاند علیه انتخابات 1400 بررسی می‌شود تا مخاطبان با تکنیک‌های رسانه‌ای معاندین برای کم اهمیت جلوه دادن انتخابات آشنایی یابند.
گفتنی است رویداد و بدون خط‌خوردگی همه هفته از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب در ساعات 12 و 19 به روی آنتن رادیو گفتگو می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات