معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی :

۳۵۰۰ تیم تخصصی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی تشکیل شد

گودرزی گفت: از ابتدای شروع طرح شهید سلیمانی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ تیم تخصصی تشکیل شده که ۲ هزار و ۲۰۰ تیم رصد کار رصد و شناسایی،۱۳۴ تیم مراقبتی، ۶۲۵ تیم حمایتی ، ۵۰۴ تیم نظارتی و ۳۷ تیم رهگیری تست رادنبال می کنند
کد خبر: ۹۳۳۲۰۴۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در حاشیه نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون اقدامات بسیار خوبی همچون ایجاد ساختار و سازماندهی در حوزه آموزش عمومی در حوزه بهداشت و درمان در قالب طرح شهید سلیمانی انجام شده که با توجه به شیوع موج جدید بیماری باید دوباره فعال شوند.

گودرزی اظهار کرد: متاسفانه به دلیل رها شدگی جمعیت و عدم مدیریت سفر در ایام نوروز شاهد موج جدید بیماری کرونا در سطح جامعه هستیم و امروز با توجه به ساکن شدن جمعیت می طلبد با همکاری ها و مشارکت همه جانبه طرح شهید سلیمانی با دقت اجرا شود.

وی ادامه داد: بسیجیان همواره در طول این سال ها نشان داده اند آماده نبرد در میدان های سخت هستند و امروز آمادگی لازم برای نقش آفرینی در کنترل موج جدید دارند که نیاز است با هم افزایی ها و مشارکت ها طرح دوباره فعال شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله گفت: اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در کنترل موج قبلی کرونا نشان داد بسیج در هر میدانی ورود پیدا کند مشگل گشا خواهد بود و امروز در مقابله با موج جدید طرح شهید سلیمانی باید به شکل محله ای و منطقه ای با قوت اجرا شود.

گودرزی گفت: از ابتدای شروع طرح شهید سلیمانی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ تیم تخصصی تشکیل شده که ۲ هزار و ۲۰۰ تیم رصد کار رصد و شناسایی، ۱۳۴ تیم مراقبتی، ۶۲۵ تیم حمایتی ، ۵۰۴ تیم نظارتی و ۳۷ تیم رهگیری تست را دنبال می کنند که بیش از ۱۰۸ هزار و ۲۰۰ نفر به عنوان سفیر سلامت در خانواده ها سازماندهی شده اند.

 وی افزود: ۴۹۹ پایگاه سلامت فعال که متشکل از بسیجیان و کادر بهداشت و درمان هستند در طرح شهید سلیمانی به مردم خدمات می دهند و همچنین بیش از ۱۶۸ پزشک، ۲۱۹ پرستار، ۶۰۴ بهروز و بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ بسیجی در اجرای دقیق طرح فعالیت مستمر دارند.

گودرزی اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا افراد سالمند، بیماران زمینه ای ، مادران باردار یکی از دغدغه های مهم جامعه بوده که طرح شهید سلیمانی برای آنها برنامه ریزی دقیق و جامعی داشته و خوشبختانه بیش از ۱۲۶ هزار سالمند و ۱۵۱ هزار بیمار زمینه ای و مادران باردار در تحت پوشش ویژه طرح شهید سلیمانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه طرح شهید سلیمانی هم در تهیه و هم در اجرا بسیار موفق عمل کرده و امروز با توجه به موج گسترده جدید اقشار ۲۴ گانه بسیج را پای کار آوردیم که بتوانیم خدمات تخصصی و مستمر را در قالب قشری و منطقه ای به مردم عزیز ارائه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار