امینی گفت: بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ نفر به اقامتگاه سلامت ارجاع داده شده اند، ۶۰ هزار نفر خدمات حمایتی بهداشتی ودرمانی دریافت کرده اند، ۴۰ هزار نفر خدمات معیشتی دریافت کرده انددر قالب طرح شهید سلیمانی انجام شده است
کد خبر: ۹۳۳۲۰۴۸
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «محمد تقی امینی» معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در حاشیه نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از شاخصه های مهم طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی پای کار آوردن مردم و بسیج عمومی برای برقراری بهداشت و درمان بود که خوشبختانه در مرحله قبلی اجرای طرح با موفقیت خوبی همراه بود.

امینی اظهار کرد: بسیجیان در هر میدانی که ورود پیدا کرده اند انگیزه خود را از خدمت صادقانه به مردم به وضوح نشان داده اند و امروز که کشور در حوزه بهداشت و درمان نیاز به کمک دارد بسیجیان تمام قد در میدان هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تجربه های موفق اجرای طرح شهید سلیمانی در کنترل موج قبلی امروز پیش روی بسیجیان و کادر بهداشت و درمان است که اگر مشارکت و همکاری مردم در کنارشان اتفاق بیفتد قطعا آثار و برکات موثری به دنبال خواهد داشت.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله بیان کرد: امروز نگاه مردم به سپاه و بسیج نگاه امید و دلگرمی است که این به خدمات و اقدامات بسیار چشمگیر در حوزه خدمت رسانی به مردم برمی گردد و قطعا برای کنترل موج جدید بیماری کرونا تمام توان پای کار خواهد آمد.

امینی افزود: مشارکت و هم افزایی دستگاه های مربوط یک ضرورت مهم است که باید در اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در استان رقم بخورد و همه باید برای اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی پای کار بیایند.

وی یادآور شد: انجام تست های سریع که به واسطه طرح شهید سلیمانی رقم خورد اتفاق بسیار خوبی در حوزه بیماریابی و شناسایی رقم زد که بیش از ۶۵ هزار تست سریع تاکنون انجام شده که ۱۵ هزار و ۷۰۰ مورد آن مثبت و باقی آن منفی بوده و بیش از ۲۵۰ نفر از بسیجیان و پرستاران در این خصوص آموزش تخصصی دیدند.

امینی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ نفر به اقامتگاه سلامت ارجاع داده شده اند، ۶۰ هزار نفر خدمات حمایتی بهداشتی و درمانی دریافت کرده اند، ۴۰ هزار نفر خدمات معیشتی دریافت کرده اند، ۱۱ هزار و ۶۸۵ نفر به قرنطینه خانگی هدایت شده اند، ۱ هزار و ۳۳۵ نفر به بیمارستان ارجاع داده شده اند و بسیاری از خدمات دیگر در قالب طرح شهید سلیمانی انجام شده است.

انتهای پیام 

ارسال نظرات