همزمان با شهادت یک مخالف شیعه بحرینی؛

ادامه اعتراضات مردم بحرین به جنایات آل خلیفه

صده‌ها بحرینی در مناطق این کشور با برگزاری تظاهرات و تجمعات اعتراض آمیز آزادی زندانیان سیاسی را خواستار شدند.
کد خبر: ۹۳۳۲۲۶۸
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، صفحه توئیتری جوانان الدراز با انتشار ویدئویی نوشت: ساکنان روستای السنابس بحرین با برپایی راهپیمایی، آزادی بدون قید و شرط همه زندانیان بحرینی را خواستار شدند.

حساب کاربری جوانان الدراز در توئیتر تصاویری از تجمع شبانه ساکنان منطقه باربار بحرین در خیابان البدیع و درخواست آن‌ها برای آزادی زندانیان بحرینی منتشر کرد.

در هفته اخیر صدها بحرینی به درخواست شیخ عیسی قاسم در حمایت از زندانیان و خانواده‌های آن‌ها به خیابان‌ها ریختند و از رفتار رژیم با زندانیان بخصوص در پی شیوع کرونا انتقاد کردند.

 

همچنین منابع خبری در بحرین امروز از شهادت عباس مال الله زندانی اندیشه (سیاسی و شیعه ) در زندان‌های رژیم آل خلیفه خبر دادند. عباس مال الله به دلیل ارائه نشدن خدمات پزشکی در زندان مرکزی «جو» به شهادت رسید.

این در حالی است که خانواده این شهید بحرینی و سازمان‌های حقوقی، نگرانی خود را از شرایط بسیار وخیم جسمانی وی به دلیل زخمی شدن او با گلوله‌های ساچمه‌ای اعلام و تاکید کرده بودند که او نیاز فوری به خدمات پزشکی و بهداشتی دارد.
از سوی دیگر بسیاری از جمعیت‌ها و جریان‌های سیاسی بحرینی به این خبر واکنش نشان دادند.

تلویزیونی اللؤلؤه بحرین هم از شیوع کرونا در میان زندانیان سیاسی و مخالف آل خلیفه خبر داد.

براساس گزارش این تلویزیون ؛ بیماری کرونا جان شیخ حسن عیسی نماینده بحرینی زندانی شده در زندان‌های رژیم آل خلیفه را به خطر انداخته است.

 

 

ارسال نظرات