خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

جهاد امیدآفرینی مدنظر برنامه های سازمان تبلیغات

تبریز- مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در خصوص جهاد امیدآفرینی در جامعه، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی این مهم را در اجرای برنامه های خود مدنظر قرار داده است.
کد خبر: ۹۳۳۲۳۱۱
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن شعبانی در جلسه هم اندیشی خود با اصحاب رسانه افزود: دشمن با انواع توطئه های خود تلاش دارد امید را در جامعه کمرنگ کند که فشار اقتصادی از مهم ترین آن در برهه کنونی است.

وی ادامه داد: توجه به شعار سال و کار عملیاتی دستگاه ها در این خصوص بیش از پیش احساس می شود و ضرورت دارد چراکه تاکیدات رهبر انقلاب نشانگر ضرورت و اهمیت آن بوده و توجه به آن را صد چندان می کند.

حجت الاسلام شعبانی در ادامه با اشاره به شرایط کرونایی و اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی، بیان کرد: رسالت متولیان مذهبی وفرهنگی اجرای برنامه ها و آیین های معنوی و فرهنگی است ولی توجه به سلامت جامعه نیز مدنظر بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی افراد هیئتی و متولیان مذهبی و معنوی در جامعه صورت گرفته و بیشترین کمک های معیشتی نیز توسط همین افراد در جامعه تهیه و توزیع شده است در حالی که عده ای تلاش دارند نوک پیکان را با شیوع موج جدید بیماری متوجه این طیف کنند.

حجت الاسلام شعبانی افزود: بر همین اساس عده ای از متدیننین ابراز نگرانی کرده و گلایه مند هستند که چرا باید برنامه های مذهبی و معنوی تعطیل شوند.

وی تصریح کرد: زمان آغاز تعطیلات عده ای بی توجه به وضعیت کرونایی تمهیداتی که باید برای پیشگیری از موج جدید کرونا در نتیجه سفرهای نوروزی اتخاذ می کردند نکردند ولی در آستانه ماه رمضان در خصوص تعطیلی مراسم مذهبی و معنوی مردم اظهار نظر می کنند که امید است در فرصت باقی مانده تجدید نظر جدی در این خصوص صورت بگیرد.

حجت الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه ها تابع ستاد کرونا بوده و سلامت مردم را مهم تر می داند و با توجه به شرایط کرونایی برنامه های خود را اجرا خواهد کرد.

وی رسالت اصحاب رسانه را در این خصوص مهم عنوان و بیان کرد: اهالی رسانه باید ضمن اطلاع رسانی دقیق برنامه ها که بیشتر مجازی است، در انتقال مفاهیم و پیام های این برنامه ها نیز  یاریگر باشند تا مردم نیازهای معنوی و فکری خود را از این طریق دریافت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها