شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با صدور اطلاعیه اعلام کرد؛ نماز جمعه این هفته به خاطر شرایط کرونایی در سراسر چهارمحال و بختیاری برگزار نمی شود.
کد خبر: ۹۳۳۲۴۴۵
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ بر اساس اطلاعیه دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری، به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا در استان و تغییر رنگ‌بندی استان به وضعیت قرمز مقرر شد؛ نماز جمعه این هفته روز جمعه بیستم فروردین‌ماه 1400 در سراسر استان برگزار نشود.

در این اطلاعیه آمده است: در این مقطع زمانی که استان ما بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونایی را در این چند ماه اخیر شاهد است و وضعیت اکثر شهرهای استان بحرانی شده و با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌های دوهفته‌ای، نماز جمعه این هفته ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در همه شهرها و مرکز استان، اقامه نمی‌شود.

 از همه مردم استان خواهشمندیم جهت سلامتی خود و اطرافیانشان و مقابله با این ویروس منحوس به دستورالعمل‌های ستاد کرونا و متخصصان بهداشت و درمان در رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌های توجه جدی نمایند و برای دفع این بلا  از دعا و تضرع در درگاه الهی غافل نشوند.

ارسال نظرات