خبرهای داغ:
دانیال محمدی
در این جلسه که با سخنرانی آقای قریشی فرمانده جدید ناحیه و جناب مهندس شیرانی مسئول مرکز مطالعات وراهبری گروه های جهادی استان اصفهان همراه شد از 42 گروه به عنوان گروه های برتر تجلیل شد .
کد خبر: ۹۳۳۲۵۴۵
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)؛مهندس شیرانی سخنرانی خود را با سخن رهبر انقلاب در سال 1398 در موضوع جهاد سازندگی ،آغاز کرد و خاطر نشان کرد که ار آن زمان جهاد سازندگی از اردوهای جهادی به پویشی جغرافیا محور رسیده که روی یک منطقه جغرافیایی تمرکز میکنند و تا مشکل آن منطقه را حل نکنند ،دست از کار نمی کشند و گاهی این تلاش ها به پنج سال هم میرسد،اگر چه نباید زحمات جهاد گرانی که در سطح محلی و گروه های کوچک جهادی فعالیت میکنند را فراموش کرد.

 ادامه جلسه با سخنرانی سرهنگ قریشی فرمانده جدید ناحیه  همراه بود که سخن خود را با نکته ای از رهبر انقلاب آغاز کرد که فرمودند: باید فعالیت های بسیج را به گونه ای هنرمندانه به اطلاع مردم برسانیم .

 همچنین در ادامه سخنرانی از زحمات جهاد گران که در همه سختی ها در کنار مردم بودند به خصوص در مواقع سیل و زلزله و کرونا و... تشکر کردند .

در ادامه ی جلسه حلقه هایی در زمینه های عمرانی ، بهداشت ، اقتصادی و فرهنگی تشکیل شد و به صورت اختصاصی به نقاط قوت و ضعف گروه ها پرداخته شد . همچنین ایده هایی هم برای هر چه بهتر شدن خدمت به مردم نیز مطرح شد که انشالله به زودی نتیجه آن دیده خواهد شد .

 

ارسال نظرات