خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی:

صیاد دل‌ها در راه رسیدن به لذت وصل، هرگز دل به زیورهای دنیوی نبست

تبریز- سردار «عباسقلی‌زاده» به مناسبت فرا رسیدن 21 فروردین، سالروز شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی» فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۶۸
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، متن پیام سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» به شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

21 فروردین، سالروز شهادت امیری است که اسوه وفاداری و عشق بود؛ امیر «علی صیاد شیرازی». نامی پرافتخار و جاودانه است که با هشت سال دفاع مقدس و دلاوری ها و از خودگذشتگی ها، عجین می باشد. این عارف عاشق، نمونه بارز شرف و غیرت ایرانی بود که جان شیرین خویش را، فدای عزت و سربلندی اسلام و ولایت نمود. سپهبد سرافرازی که عمر با برکت خویش را، در راه خدمت به ملت و مملکت اسلامی‌اش، سپری نمود و در راه رسیدن به لذت وصل، هرگز دل به زیورهای دنیوی نبست و عارفانه و عاشقانه، سلوک وصل را طی نمود تا آن‌گاه که جام شیرین شهادت را سرکشید.

حماسه آفرینی‌ها و نقش بی‌بدیل و بارز شهید پرافتخار صیادشیرازی در طراحی و فرماندهی عملیات های بزرگ در دوران هشت سال دفاع مقدس و خلق پیروزی های بی شمار از او خورشیدی بی بدیل ساخت.

آنچه شهید صیاد شیرازی را در دل مردم انقلابی ایران عزیزتر کرده است، روحیه اخلاص، فداکاری، ولایت مداری و مردم داری آن شهید والامقام بود که همراه با دشمن ستیزی، معرفت و عقلانیت و حرکت پر قدرت به جلو برای تعالی هویت انقلابی، تحکیم اقتدار و کار جهادی، الگویی ماندگار برای همه بویژه نسل جوان کشور شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امیر سرافراز ارتش اسلام و تمامی شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، تاکید می‌کنم ملت شهیدپرور ایران اسلامی با تأسی از وصایای معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) با پاسداشت مقام شهید و شهادت، راه پرافتخار و نورانی شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و سایر شهدای عزیز ایران اسلامی را تداوم بخشیده و نیز با حضور به موقع و قاطعانه در صحنه‌های انقلاب و دفاع از دین، شرف، عزت ملی، استقلال و تمامیت ارضی کشور، همچنان جبهه دشمنان خبیث و خیره سر را در نیل به اهداف پلید ناکام و مأیوس خواهند ساخت.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی

ارسال نظرات
پر بیننده ها