خبرهای داغ:

تسلیت فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در پی درگذشت سردار کرمی راد

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در پیامی عروج آسمانی سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمد کرمی راد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۹۸
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با صدور پیامی درگذشت سردار مجاهد و انقلابی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی « مرحوم محمد کرمی راد» را تسلیت گفت.

 در متن پیام تسلیت فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه آمده است:

ما أَصابَ مِنْ مُصيبَةٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللَّهِ وَ مَنْ یُؤْمِنْ بِاللَّهِ یَهْدِ قَلْبَهُ

(سوره تغابن)

عروج آسمانی سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمد کرمی راد ، از فرماندهان سرافراز هشت سال دفاع مقدس که زندگی او سرشار از همت و مجاهدت در راه خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران بود، موجب تأسف و تألم گردید.

بی‌شک مجاهدت‌های این سردار سرافراز و مؤمن انقلاب اسلامی که فرماندهی تیپ ۱۱۴ و لشکر ۱۱ امیرالمومنین ( ع) ایلام ، فرماندهی تیپ ۲۹نبی اکرم ( ص) ، فرماندهی قرارگاه برون مرزی رمضان، فرماندهی دانشکده علوم و فنون نیروی قدس سپاه، مشاوری سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس، ریاست مرکز اسناد دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مشاوری فرمانده کل سپاه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس هشتم شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد ، برای همیشه ماندگار و در زمره باقیات الصالحات آن سردار گرانقدر ثبت شده است.

اینجانب ضمن تسلیت مصیبت وارده به خانواده آن عزیز سفر کرده، همرزمان، فرماندهان دفاع مقدس و مردم شریف استان کرمانشاه‌، از درگاه خداوند متعال برای آن سردار به عرش پیوسته رحمت و جنت الهی، رفعت جایگاه و همنشینی با سید و سالار شهیدان و برای آحاد بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

 

سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه

ارسال نظرات
آخرین اخبار