خبرهای داغ:

کارگاه‌های تخصصی آنلاین فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان آغاز شد

تبریز- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی از شروع بکار ۳۱ کارگاه تخصصی آنلاین فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان در این استان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۳۲۸۲۴
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی بینش در گفت و گوی خبری اظهار داشت: این کارگاه‌ها، چهارمین مرحله از فعالیت‌های مجازی تخصصی است که از تابستان ۹۹ آغاز و در بهار ۱۴۰۰ نیز با افزایش عناوین آن تداوم یافته است.

وی نقاشی، داستان‌نویسی و نجوم مقدماتی و پیشرفته، کارگاه‌های حال خوش زندگی با محوریت خودباوری و شادزیستن، خوشنویسی، ساخت عروسک‌های نمایشی، موسیقی ارف، نوشتن خلاق، قصه‌گویی، سفالگری و صنایع دستی و دوره‌های ویژه پرورش خلاقیت را از جمله عناوین کارگاه ها برشمرد.

بینش با اشاره به شرایط کرونایی و لزوم مراقبت از کودکان و نوجوانان از آن، افزود: این کارگاه‌ها و نیز فعالیت‌های برخط مرکز کودکان را بهترین فرصت برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان دانست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات لازم برای برگزاری این کارگاه‌ها به صورت ویژه در فصل تابستان خبر داد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ۲۹ مرکز ثابت و سیار سطح استان دارد و از این نظر در رتبه های ۲۰ به بالای کشور جا می گیرد.

تا پیش از شیوع کرونا، سالانه بیش از ۲۰۰ هزار کودک و نوجوانان از برنامه های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی بهره مند می شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها