فرماندار دلفان گفت: متاسفانه با بی توجهی بعضی از افراد در سطوح مختلف باعث شد در شهرستان فوتی داشته داشته باشیم و از امروز محدودیتهای شدیدتر را اعمال خواهد شد چرا که برای ما سلامت جان مردم در اولویت است.
کد خبر: ۹۳۳۲۹۰۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان  ، در پی (فوت) و بحرانی تر شدن وضعیت بیماری کرونا در شهرستان  درمنان فرماندار شهرستان گفت :ضمن تشکر ازمردم شریف که تاکنون در کنترل بیماری کرونا با ستاد نهایت همکاری را داشته اند، همچنان انتظار میرود در جهت سلامت جامعه وجان خود  با ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس ستاد کرونا در دلفان گفت: متاسفانه علیرغم هشدارهای متعدد توسط شبکه بهداشت ودرمان ودیگر اعضا ستاد بیماری کرونا و  سهل انگار بعضی افراد در صنوف مختلف باعث پیش آمدن وضعیت فعلی درشهرستان شد و اعضا این  ستاد باتوجه به اینکه شهرستان یک هفته است در وضعیت قرمز  است دراین شرایط براساس مصوبه ستاد ملی کرونا  مشاغل گروه 2،3،4 بایدتعطیل می شد .

وی افزود: اما ستاد بخاطر شرایط فعلی در مرحله اول با اطلاع رسانی و هشدار از طرق مختلف جهت رعایت دستورالعمل های اقدام کرد که متاسفانه با بی توجهی بعضی از افراد در سطوح مختلف باعث شد در شهرستان فوتی داشته داشته باشیم و از امروز محدودیتهای شدیدتر را اعمال خواهد شد چرا که برای ما سلامت جان مردم در اولویت است.
وی گفت: ما از مردم تقاضا داریم بخاطر سلامت جان خود ودیگران از شرکت در مراسمات تجمعی ازجمله عروسی وعزا که کانون اصلی انتشار این ویروس منحوس هستند جدا خودداری کرده ودستور العمهای بهداشتی را رعایت کنند چرا که هنوز بهترین راه پیشگیری رعایت نکات بهداشتی است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات