۲۸۷ دانش آموز استثنایی البرز خدمات حمایتی دریافت کردند

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: ۲۸۷ دانش آموز با نیازهای ویژه این استان خدمات حمایتی به ارزش ۱۲۹ میلیون تومان در سال تحصیلی جاری دریافت کردند.
کد خبر: ۹۳۳۳۰۲۱
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عباس کشاورز رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: خدمات حمایتی با هدف ایجاد فرصت های برابر و برخورداری کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه از سطح قابل دسترسی از سلامتی و اهتمام در ایجاد امنیت روانی والدین ارائه می شود.

۲۸۷ دانش آموز استثنایی البرز خدمات حمایتی دریافت کردند

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درمانی و توانبخشی دانش آموزان با نیازهای ویژه از اهداف اصلی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشوراست که هر سال انجام می گردد.

کشاورز تصریح کرد: در سال ۹۹ تعداد ۲۸۷ پرونده حمایتی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه برای دریافت خدماتی چون تعمیر قطعات کاشت حلزون ،کفش طبی، سمعک، عینک، خدمات بیمارستانی ، دندانپزشکی، واکر، داروی مستمر،پاراکلینیک،اورتز،پروتز و ویلچر تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه  ۱۸ مدرسه استثنایی درالبرز وجود دارد،اضافه کرد: ازاین تعداد ۱۷ مدرسه به صورت دولتی و یک مدرسه نیز به صورت غیردولتی فعالیت می کند.

رییس اداره آموزش و پرورش البرز ادامه داد: : ۱۹ مرکز مشکلات ویژه یادگیری در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۰ مرکز به صورت دولتی و ۹ مرکز به صورت غیردولتی فعالیت دارند.

وی تاکید کرد: البرز یک هزار و ۸۸۹ نفر دانش آموز استثنایی و ۹ هزار و ۲۲۳ نفر دانش آموز هم به صورت تلفیقی فراگیر در مدارس عادی استان دارد.

 

 

انتهای پیام/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها