با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در روستای کوفی منطقه دوآب صمصامی مشکلات این منطقه بررسی و احصاء شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۲۷۴
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرحله چهارم رزمایش خدمت مومنانه و اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه عشایری صمصامی با حضور میدانی فرمانده ناحیه عشایری استان با عبور از جاده های صعب العبور و حضور در روستای کوفی منطقه دوآب صمصامی پیگیری شد.

فرمانده ناحیه عشایری استان هدف از اجرای این برنامه را دیدار چهره به چهره با مردم عزیز و عشایر ساکن روستای کوفی و پیگیری مشکلات مردم این منطقه دانست و تصریح کرد: با همکاری و هماهنگی حوزه مقاومت عشایری صمصامی، مرکز بهداشت شهر صمصامی و همکاری مردم عزیز این منطقه در اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، علی رغم صعب العبور بودن منطقه، چندین مرحله مردم روستای کوفی مورد غربالگری قرار گرفتند و توضیحات لازم در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مقابله با کرونا ارائه شد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این روستا مشاهده نشده است، گفت: این روستا در منطقه به روستای بدون دخانیات هم معروف است.

ایزدی افزود: با توجه به آغاز سال جدید و در آستانه ماه مبارک رمضان به کل مردم روستا هدایایی در قالب بسته های عیدانه و معیشتی اهدا شد.

گفتنی است؛ در نشست صمیمی که فرمانده ناحیه عشایری استان با اهالی روستا داشتند، مردم روستا ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین نظام و اقدامات سپاه و بسیج و حوزه مقاومت بسیج صمصامی و مرکز بهداشت صمصامی در رفع محرومیت و سرکشی و تفقد از عشایر روستا و انجام چندین مرحله ویزیت رایگان، به بیان مشکلات منطقه پرداختند.

فقدان جاده و راه ارتباطی مناسب، نبود مدرسه در منطقه و مشکل آب آشامیدنی سالم از جمله مشکلات مطرح شده در این نشست بود.

ارسال نظرات