خبرهای داغ:
با مشارکت گروه جهادی انصارالحیدر (ع) صورت گرفت
در آستانه ماه مبارک رمضان، به همت یک گروه خودجوش مردمی و مشارکت گروه جهادی انصارالحیدر (ع)، ۷۵۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های کم بضاعت شناسایی شده در قم، توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۳۷۸
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،میثم تاج آبادی، از دست اندرکاران این امر خیر و خداپسندانه  اظهار داشت: به کمک برخی خیرین و نیز مشارکت گروه جهادی انصارالحیدر (ع)، اقلام معیشتی مورد نیاز خانواده‌ها تهیه شده و در آستانه ماه مبارک رمضان به خانواده‌های کم بضاعت در قم اهدا شد که در مجموع ارزش ریالی این بسته‌ها بیش از یک میلیارد تومان می‌شود.

وی افزود: این بسته‌ها شامل انواع حبوبات، مرغ، گوشت، لبنیات، برنج، روغن، ماکارونی، قند و شکر، چای، خرما، تخم مرغ، تن ماهی و ... است که در بسته بندی آن‌ها ۱۲ نفر به شکل خودجوش و جهادی مشارکت داشته اند.

وی همچنین با بیان این که اقدام خودجوش گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری و انجام کمک‌های مؤمنانه، نقش مهمی در یاری رساندن به خانواده‌های محروم و کم بضاعت داشته است، گفت: به لطف الهی از ماه مبارک رمضان سال گذشته تاکنون حدود یک هزار بسته معیشتی در مناسبت‌های مختلف اعم از رمضان، محرم، اربعین، فاطمیه و نیمه شعبان تهیه و توزیع شده و در این مرحله نیز در آستانه ماه ضیافت الهی، تعداد ۷۵۰ بسته معیشتی توزیع گردید.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها