استقرار سه هزار و ۷۱۳ تخت در نقاهتگاه‌های آذربایجان‌شرقی

تبریز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: نقاهتگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی با سه هزار و ۷۱۳ تخت و ۹۵۱ اتاق آماده ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند.
کد خبر: ۹۳۳۳۴۴۸
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  محمدرضا  هنربر با بیان اینکه نقاهتگاه‌های استان  با سه هزار و ۷۱۳ تخت و ۹۵۱ اتاق آماده ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند گفت: از این تعداد ۷۸۵ تخت با ۲۰۴ اتاق از مجموعه مهمانسرا‌های ادارات و هتل آپارتمان‌هایی هستند که از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان معرفی شدند و در شهرستان تبریز آماده پذیرش بیماران کرونایی هستند.

وی افزود: در سایر شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی نیز دو هزار و ۹۲۸ تخت با ۷۴۷ اتاق توسط فرمانداران از مجموعه ادارات و هتل‌ها معرفی و آماده پذیرش هستند.

هنربر با اشاره به اینکه نقاهتگاه‌ها برای استراحت بیماران کرونایی ترخیص شده از بیمارستان پیش بینی شده است، گفت: با توجه به وضعیت روند افزایشی بیماری کرونا و در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کند این نقاهتگاه‌ها باید تجهیز شوند.

وی ادامه داد: همچنین چهار مهمانسرای بیمارستان‌های محلاتی سپاه و امام علی ارتش آماده پذیرش بیماران می‌باشند که در صورت نیاز می‌توان آن‌ها را تجهیز کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها