خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده ناحیه محمدرسول الله شیراز:
فرمانده ناحیه محمدرسول الله شیراز از نظارت ۱۰۰ تیم بازرسی بر فعالیت اصناف شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۰۵
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ عباس بنایی در در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز پیک چهارم کرونا، تغییر وضعیت شهر شیراز و لزوم همیاری مدافعان سلامت قرارگاه زیستی شهید سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز با مشارکت 7 مرکز بهداشت محدوده استحفاظی رزمایش عملیات پدافند زیستی صاحب الزمان (عج) ادرکنی را با حضور و همراهی تعداد 300 بسیجیان خواهر و برادر در قالب تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی آغاز کرد.

وی گفت: بسیجیان این ناحیه در قالب تیم‌های مراقبتی با همراهی کادر سلامت و درمان، اقدام به فعالیت‌هایی همچون رهگیری و ردیابی موارد مبتلا و اعضای خانواده، پیگیری مستمر قرنطینه خانگی، آموزش اعضای خانواده فرد مبتلا جهت جلوگیری از سرایت به دیگر اعضا، انجام مراقبت‌های تلفنی و حضوری می‌کنند.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله شیراز تصریح کرد: تیم‌های حمایتی تاکنون با شناسایی خانواده‌های نیازمند مبتلا شده به ویروس کرونا و خانواده‌های آسیب‌دیده از اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی کسب و کار، اقدام به تهیه و توزیع بسته معیشتی و توزیع در بین خانواده‌های نیازمند کرده‌اند.

بنایی گفت: تعدادی از مالکین مغازه‌ها با صحبت‌های صورت گرفته از سوی گروه‌های جهادی و تیم‌های حمایتی با توجه به محدودیت‌های اعمال شده بخشی از اجاره‌بها کسبه که توان پرداخت نداشته‌اند را بخشیدند.

وی عنوان کرد: در این رزمایش 100 تیم بازرسی از اصناف با همراهی بازرسین دانشگاه علوم پزشکی و اصناف، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اصناف را بازرسی می‌کنند.

بنایی افزود: رزمایش عملیات پدافند زیستی صاحب الزمان(عج) که از روز یکشنبه 22 فروردین ماه آغاز شده تا تغییر وضعیت و ثبات شهر شیراز ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها