خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس از توزیع چهار هزار بسته معیشتی اهدایی بنیاد علوی در میان نیازمندان این استان خبر داد و گفت: این بسته‌ها از طریق رده‌های بسیج و گروه‌های جهادی فارس توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۱۴
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اسماعیل قزل‌سفلی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس، در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در جمع خبرنگاران، گفت: به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، چهار هزار بسته معیشتی اهدایی بنیاد علوی در استان فارس بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی افزود: این بسته‌ها از طریق رده‌های بسیج و گروه‌های جهادی فعال در سراسر استان فارس بین نیازمندان از قبل شناسایی شده در ایام ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

قزل‌سفلی ادامه داد: در این بسته اقلامی شامل برنج، لوبیا، روغن، ماکارونی، رب گوجه، سویا، نخود، عدس به ارزش تقریبی سه میلیون ریال است که ان‌شاءالله با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی بین نیازمندان با رعایت اصول بهداشتی و دستورالعمل‌های مقابله و مبارزه با کرونا توزیع می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی فارس بیان كرد: از ابتدای کرونا در اسفندماه سال ۱۳۹۹ تاکنون کمک‌های مردمی با عنوان مواسات و همدلی که برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است در استان فارس در سه مرحله و پنج مقطع در مناسبت‌های مختلف در قالب‌های نظیر بسته معیشتی، اهدا جهیزیه، نذر خون، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، اهدای لوازم‌التحریر و وسایل کمک آموزشی به دانش‌آموزان، توزیع بسته‌های خشکبار و تره‌بار، ساخت، مرمت و تکمیل منزل محرومین و چندین قالب دیگر در دستور کار جهادگران و مردم استان فارس بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها