امام جمعه پارس آباد گفت: امیدآفرینی یکی از رسالت‌های مهم مبلغان و روحانیان در سطح جامعه است.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۳۷
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

امیدآفرینـــی مهمـــترین رســـالت روحانــــیان اســــت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی شامگاه امروز در همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان پارس آباد اظهار کرد: امسال هم به‌دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا، ماه رمضان متفاوتی را خواهیم داشت و امیدآفرینی یکی از رسالت‌های مبلغان و روحانیان در سطح جامعه است.

وی با بیان اینکه مردم حضور مبلغین جهادی را در موج اول کرونا فراموش نخواهند کرد، افزود: مبلغان در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، نقش بسزایی در مواسات و کمک‌های مؤمنانه، کمک به کادر درمانی بیمارستان‌ها و تدفین جان باختگان داشتند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد بیان کرد:  امسال نیز روحانیان و مبلغان در کنار مردم در مساجد حضور خواهند داشت تا مراسمات دینی و مذهبی در ماه رمضان براساس دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای خانه تکانی دل‌هاست که باید قدر آن را بدانیم؛ طبق آیات و روایات دینی خداوند در ماه مبارک رمضان برکات فراوانی قرار داده که باید از آن حداکثر بهره را برد.

باقری بنابی اظهار داشت: رمضان ماه صبر و بردباری و فرصتی دوباره به بندگان از سوی خدای رحمان است تا روح خود را با آب زلال دعا و نیایش پاک کنند.

ارسال نظرات