زنجان-فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه هنرمندان بسیجی نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ و هنر اسلامی دارند، گفت:هنر انقلاب اسلامی، دمیدن روح تعهد در کالبد جامعه است.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۵۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سرهنگ مصطفی ملکی در مراسم تجلیل جمعی از هنرمندان بسیجی شهرستان ماهنشان که به مناسبت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی، هفته هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، گفت: هنرمندان بسیجی نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و تولید آثار فاخر هنری دارند که این امر بهترین راه و ابزار در راستای ترویج فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی و انتقال آن به نسل جوان با بهره‌گیری از قالب‌های هنری است.
 
هنر انقلاب اسلامی، دمیدن روح تعهد در کالبد جامعه است

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای شهرستان ماهنشان بویژه هنرمند شهید بالایی عنوان کرد: به فرمایش امام خمینی (ره) شهیدان هنرمندان واقعی هستند چرا که شهادت هنر مردان خداست.
 
هنر انقلاب اسلامی، دمیدن روح تعهد در کالبد جامعه است

وی با اشاره به هنرمندان مشهور شهرستان و کار‌های فاخر آنان از هنرمندان بسیجی شهرستان درخواست کرد که با هم اندیشی و هم افزایی هم، تولیدات فاخری را برای کنگره شهدای شهرستان ماهنشان و نیز در زمینه‌های مختلفی که عرصه‌ی کار و زار فرهنگ انقلاب اسلامی است، تولید نمایند.
 
هنر انقلاب اسلامی، دمیدن روح تعهد در کالبد جامعه است

در پایان جلسه، جمعی از هنرمندان بسیجی شهرستان ماهنشان تقدیر شد.
ارسال نظرات