فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان خبر داد

تسریع در کمک به نیازمندان با هم افزایی سپاه و کمیته امداد در شهرستان ماهنشان

زنجان-فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان بر لزوم هم افزایی متولیان خدمات اجتماعی برای کمک حداکثری به مددجویان و نیازمندان شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۳۴۴۹۳
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛سرهنگ  مصطفی ملکی در جلسه ویژه بررسی همکاری فی مابین سپاه ناحیه  و کمیته امداد ماهنشان با بیان اینکه تلاش های خوبی بین دو نهاد برای محرومیت زدایی در روستاهای محروم شهرستان انجام شده است، گفت: کمیته امداد متولی کمک به مددجویان و نیازمندان جامعه بوده و سپاه پاسداران نیز با توجه به ظرفیت‌های درون سازمانی خود، در کنار این نهاد، از آحاد مردم در بسیج و بعدهای مختلف فرهنگی و اجتماعی برای امداد رسانی به نیازمندان استفاده می کند تا کاری فراگیر و گسترده انجام شود.

تسریع در کمک به نیازمندان با هم افزایی سپاه و کمیته امداد در شهرستان ماهنشان

 

وی با تاکید بر اینکه سپاه به دنبال موازی کاری و مأموریت مستقل در کمک به نیازمندان نیست، گفت: با هم افزایی با کمیته امداد، روند کمک به نیازمندان را تسریع بخشیده و از توزیع ناعادلانه جلوگیری می‌کنیم.

 

ملکی در ادامه افزود: علاوه بر اقشار بسیج، بسیج محلات و حوزه‌های مقاومت نیز در یاری رسانی به محرومین جامعه، کمیته امداد را همراهی می‌کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان یادآور شد: در حال حاضر بسیج سازندگی ماهنشان دارای ۴۰ صندوق قرض الحسنه است که  توانسته در جهت اشغال های خرد خانگی گام های مثبتی را بردارد.

 

محمدی، رییس کمیته امداد شهرستان ماهنشان در این جلسه گفت: تعامل خوب بین دو نهاد مقدس سپاه ناحیه و کمیته امداد ماهنشان، همچنین همدلی و رفاقت بین این دو نهاد مقدس سبب شکل گیری و اجرای طرح‌های خودجوشی  شده است که می تواند الگویی برای سایر شهرستان ها باشد.

 

وی با تاکید بر لزوم توانمندسازی نیازمندان و بسیجیان افزود: ایجاد مراکز نیکوکاری در پایگاه‌های بسیج  می‌تواند کمک به نیازمندان و مددجویان را سرعت بخشد. محمدی در ادامه به گوشه‌ای از فعالیت‌های کمیته امداد اشاره کرد و گفت: به یاری خداوند متعال انشالله بتوانیم گام های موثرتری را در جهت محرومیت زدایی از سیمای برخی روستاهای شهرستان برداریم.

ارسال نظرات