مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری از برنامه‌های سازمان بسیج اساتید استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۹۹
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان در گفت‌وگو با دفتر رسانه و ارتباطات این سازمان، گفت: برنامه‌های سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در ماه رمضان به صورت برخط و مجازی و توسط بسترهای اینترنت برگزار می شوند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های درس‌هایی از نهج البلاغه اظهار کرد: این برنامه‌ها روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸ لغایت ۱۹ برگزار می‌شود.

بسیج، نهج البلاغه را مجموعه گران سنگی خواند که به حق آن را «اخ القرآن یا همان برادر قرآن» می دانند و در این خصوص،  افزود: در عظمت و شگفتی این اثر جاودانه همین بس که در توصیفش گفته اند: «کَلامٌ فَوقَ کَلامِ المَخلوقِ وَ دونَ کَلامِ الخالِق / کلامی که بالاتر از کلام بشر و پایین تر از کلام خداوند است».

مسئول بسیج اساتید این استان با تأکید بر اهمیت برگزاری این برنامه‌ها، روایت درست از نهج البلاغه و پاسخ به سؤالات و شبهات ایجاد شده در این زمینه برای ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: بی تردید نهج البلاغه، جامع ترین کتاب پس از قرآن است که می تواند راهنمای انسان در تمام ابعاد زندگی به شمار آید.

علاقه مندان به شرکت در این وبینارها یا برنامه می‌توانند از طریق لینک زیر در زمان اعلام شده حضور یابند.

https://vc.cfu.ac.ir:443/tafsir1400

انتهای پیام/

منبع: دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری

 

 
ارسال نظرات