خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک

جهادگران آبیکی، امیدافرینان عرصه های سازندگی

سرهنگ صادقپور گفت: تاکنون جهادگران بسیجی آبیکی ۲۰ واحد مسکونی را تجهیز و مرمت نموده اند و با این اقدامات در شرایط سخت اقتصادی، امیدآفرینی را سرلوحه کار خود قرار دادند.
کد خبر: ۹۳۳۳۹۲۷
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی صادقپور فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک، در مراسم گلریزان نهضت کمک مومنانه شهرستان آبیک ضمن گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان بیان کرد: مواسات و همدلی جز با تدبیر مسئولین و همیاری مردم رقم نمی خورد و شهرستان آبیک نیز در سال گذشته از حیث کمک مومنانه از سوی مردم، مسوولین و خیرین در استان قزوین زبانزد بوده است.

وی گفت: اهدای لوازم التحریر، طبخ غذا و اهدای جهیزیه، تبلت دانش آموزی، پرداخت تسهیلات، تنها گوشه ای از جلوه های کمک مومنانه مردم ولایی شهرستان آبیک در سال گذشته بوده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در ادامه اظهار کرد: تاکنون جهادگران بسیجی آبیکی ۲۰ واحد مسکونی را تجهیز و مرمت نموده اند و با این اقدامات در شرایط سخت اقتصادی، امیدآفرینی را سرلوحه کار خود قرار دادند.

سرهنگ صادقپور عنوان کرد: امسال با شناسایی دقیق از نیازمندان در نیمه ماه مبارک رمضان اولین مرحله توزیع کمک مومنانه، اجرا می شود. در بحث توزیع جهیزیه نیز با اینکه زوج های جوان در شرایط کنونی که تهیه اقلام اساسی زندگی کار دشواری است، سپاه آبیک در سال گذشته به نوعروسان شهرستان این هدیه را تقدیم نمود و امسال نیز افتخار خدمت به زوج های جوان را خواهیم داشت.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار