برنامه‌های اعتقادی معنوی ماه مبارک رمضان ویژه کارکنان وسربازان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی درنمازخانه سپاه امام علی (ع) تنگستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۳۳۹۳۶
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، برنامه های اعتقادی معنوی ماه مبارک رمضان ویژه کارکنان وسربازان با رعایت دستورالعملهای بهداشتی درنمازخانه سپاه امام علی(ع)تنگستان برگزارشد.

حجت الاسلام مهدوی منش مسول نمایندگی ولی فقیه درسپاه تنگستان درآیین افتتاح برنامه های ماه مبارک رمضان  ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن این ماه گفت:خداوند انسان را طورى آفريده كه مى‌تواند از راه عبوديت و بندگى خالص، از مقام ملائكه گام فراتر نهد و مقامات انبيا و اوليا را كسب نمايد. 

مسول نمایندگی ولی فقیه درسپاه تنگستان درادامه افزود:ما بايد اهل محاسبه باشيم، هر چند اهل توبه نباشيم و تدارك نكنيم، خود محاسبه مطلوب است. اگر بدانيم فلان روز حسينى و فلان روز يزيدى هستيم، بهتر از اين است كه اصلاً ندانيم يزيدى هستيم يا حسينى. سرانجام ممكن است روزى به خود بياييم و بخواهيم جبران كنيم.

درادامه محفل انس باقرآن توسط قاری نوجوان شهرستان برادر بسیجی پارسا آرمان برگزارگردید .

حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم نیز که به عنوان سخنران سیاسی  حضورداشتند گفت:امام علی(ع) درکتاب میزان الحکمه درخصوص بصیرت می فرمایند:انسان بصیر کسی است که بشنود و بیندیشد، نگاه کند و ببیند و از عبرتها بهره گیرد.

امام جمعه شهر اهرم درادامه افزود:انتخابات عرصه بزرگی است که احساسها،نظرها،عقیده ها با هم به جدال می پردازند تا یک یاچند نفر به عنوان نماینده مردم به کرسی بنشیند.

حجت الاسلام پهلوزادهدرپایان ضمن دعوت به حضور پرشور مردم درانتخابات گفت:جوانانی که مکتب شهید سلیمانی را برای ادامه راه وزندگی خود برگزیده اند می بایست همانند آن سردار عزیز درعرصه ها وبزنگاههای سخت با بصیرت وهوش ودرایت بتوانند هم خود وهم دیگران را به بهترین مسیر هدایت کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات