خبرهای داغ:
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه محدودیت فعالیت‌های دینی و مذهبی به خاطر حفظ سلامت مردم است، گفت: با وجود این محدودیت‌ها، نباید از موضوع تقویت معنویات در جامعه و بزرگداشت شعائر دینی و ملی غفلت شود.
کد خبر: ۹۳۳۴۰۲۲
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا پورمحمدی در دیدار رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با وی، با اشاره به مسئولیت خطیر این شورا در تقویت شعائر دینی و مناسبت‌های ملی، گفت: با توجه به اختلاف سلایق در حوزه فرهنگی، هماهنگی دستگاه‌ها در این حوزه ظرافت خاصی می‌طلبد که نقش وحدت‌آفرین نماینده ولی فقیه در استان و ابتکار عمل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، موجب شده است که برنامه‌های مختلف به خوبی برگزار شود.

وی با اشاره به محدودیت و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی از جمله فعالیت مراکز دینی و مذهبی در دوران کرونا، گفت: هیچ‌گاه راضی به تعطیلی این فعالیت‌ها نیستیم، اما ضرورت فعلی و لزوم حفظ سلامت جامعه اقتضا می‌کند که به ناچار برخی از این فعالیت‌ها محدود شوند.

وی تاکید کرد: باید همه ابعاد در مساله کرونا در نظر گرفته شود.

 حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم در این دیدار با تاکید بر تعامل و هماهنگی این شورا با همه دستگاه‌های اجرایی، از حمایت‌های معنوی مدیریت اجرایی استان از برنامه‌های این شورا قدردانی کرد.

ارسال نظرات