جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد

توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در ماه رمضان در یزد

زارع کمالی با اشاره به آغاز اولین مرحله کمک‌های مومناه در سال جدید، گفت: در ماه مبارک رمضان 30هزار بسته معیشتی در استان یزد توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۲۲
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به توزیع یک میلیون بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در کشور گفت: شیوع ویروس کرونا، علاوه بر مشکلات در زمینه سلامت، در عرصه اقتصادی نیز مشکلاتی را برای اقشاری از مردم به وجود آورد؛ بر همین اساس رهبر معظم انقلاب بر کمک‌های مومنانه تأکید کردند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اضافه کرد: در همین راستا، سپاه پاسداران در سال گذشته در چندین مرحله اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی بین اقشار نیازمند کرد و امسال نیز در ماه مبارک رمضان اولین مرحله را انجام می‌دهد.

وی عنوان کرد: اولین مرحله کمک‌های مومنانه در سال جدید در استان یزد نیز برگزار و در ماه مبارک رمضان با همراهی خیرین استان بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی در همه شهرستان‌های استان بین نیازمندان توزیع می‌شود، اظهار داشت: در هر روز ماه مبارک رمضان بیش از هزار بسته معیشتی (هر بسته به ارزش ۵۰۰ هزار تومان) و در مجموع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود.

زارع کمالی اظهار داشت: همچنین علاوه بر بسته‌های معیشتی بیش از ٣٠ هزار پرس غذای گرم پخت و بین نیازمندان و خانه‌های سالمندان توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: سپاه پاسداران تا آخر و تا نابودی کامل ویروس کرونا، در کنار مردم خواهد بود.
ارسال نظرات