خبرهای داغ:
به همت شهرداری قم صورت می گیرد

تدوین کتاب‌های شهیدان صادقی و کریمی

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران گفت: در حال حاضر نیز کتاب شهید صادقی در دست چاپ و کتاب شهید کریمی نیز به‌عنوان چهارمین شهید شهرداری قم در مرحله جمع‌آوری اطلاعات است.
کد خبر: ۹۳۳۴۴۴۷
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، طوبی حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و توجه ویژه شهرداری قم در این زمینه اظهار داشت: شهرداری قم دارای چهار شهید والامقام دوران باشکوه دفاع مقدس بوده که تاکنون دو کتاب از زندگینامه و خاطرات این شهدا منتشرشده و یکی دیگر نیز آماده انتشار است.

وی به معرفی کتاب‌های منتشرشده پرداخت و افزود: یکی از این کتاب‌ها بابای زینب نام دارد که در آن به روایتی از زندگی شهید حسین مولوی پرداخته‌شده است.

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: عنوان کتاب منتشرشده دیگری، همنشین یاس‌ها نام دارد و در این کتاب زندگی‌نامه غلام‌رضا بابااحمدی روایت‌شده است.

وی به معرفی کوتاهی از زندگی شهید حسین مولوی پرداخت و گفت: این شهید عزیز و والامقام متولد ۱۳۳۶ بوده و ۲۶ اسفندماه ۱۳۶۳ و در سن ۲۷ سالگی در عملیات بدر به فیض شهادت نائل آمد.

حجازی تصریح کرد: شهید مولوی از سال ۶۱ تا ۶۳ مسئولیت مدیریت روابط عمومی شهرداری قم را بر عهده داشته و از دیگر فعالیت و مسئولیت‌های وی می‌توان به عضو ستاد استقبال امام (ره)، عضو مؤسس انجمن اسلامی چهارمردان، حضور در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس، محافظ بیت امام (ره) و فعالیت در دادگاه انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی در مورد شهید غلام‌رضا بابا احمدی نیز یادآور شد: این شهید عزیز و والامقام متولد سال ۱۳۴۰ بوده و ۲۴ مردادماه ۱۳۶۴ و در سن ۲۴ سالگی به شهادت رسید.

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران اضافه کرد: این شهید والامقام از کارکنان خدوم و زحمت‌کش شهرداری به شمار می‌رود که در مدت حضور خود خدمات شایانی را به شهروندان ارائه داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز کتاب شهید صادقی از شهدای شهرداری در دست چاپ و کتاب شهید کریمی نیز به‌عنوان چهارمین شهید شهرداری قم در مرحله جمع‌آوری اطلاعات است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار