مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان در گفتگو با «بسیج»:

وابستگی به بیرون آفتی برای دولت اسلامی/انقلابی گری و جهادی بودن شاخص و معیار انتخاب سالم

حجت الاسلام رفیعی گفت:اقدام و عمل انقلابی امروز یک ضرورت مهم محسوب شده که می تواند دولت های را در مسیر رشد و شکوفایی بیشتر قرار دهد.
کد خبر: ۹۳۳۴۵۱۳
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

حجت الاسلام سید حسن رفیعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان در گفتگوی اختصاصی با بسیج تاکید کرد:انقلابی‌گری به‌ آن‌ است‌ که‌ ما مواضع‌ اسلامی و انقلابی را قاطعانه‌ و بدون‌ رودربایستی و مرعوب‌ شدن‌ و خام‌ شدن‌ در مقابل‌ برخی از چهره‌های امیدبخش‌ کاذب‌، حفظ کنیم‌.

وی افزود: راه انقلاب، راهی است که احتیاج دارد به عزم، به ایمان، به ثبات قدم که دولت اسلامی و انقلابی با برنامه ریزی مدون و حساب شده این موضوع مهم را باید پیاده سازی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان تاکید کرد:روحیه انقلابی، روح  تکاپو بالندگی است  و به نوعی حرکت به جلو است، روح امید و پیش برندگی بوده  که به واقع ناممکن ها را ممکن می کند.

وی عنوان کرد:جوانان مومن و انقلابی و نسب به جریانات امروز باید با  چشم واقع‌بینانه نگاه کنند . به راستی محور اصلی انقلاب گفتمان انقلاب است نه اشخاص و باید گفت انقلابی بودن به حفظ رابطۀ خود و عمل خود و پیوستگی خود با انقلاب است

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه در راه انقلاب باید همواره ثابت قدم بود افزود: حرکت انقلاب لازمه اش پیوستگی و استمرار بر روی ارزش هاست  اگر پیوستگی حرکت وجود نداشته باشد، انسان رابطه‌اش با انقلاب قطع می‌شود و بی شک این بی‌وفایی به انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان عنوان کرد: انقلاب یک امر پویا و زنده است و با نظم و انضباط حاکم برخود می تواند سیر تکاملی خود را پیش از گذشته طی نماید .

وی تصریح کرد: خوباوری و ایستادگی امروز یک لازمه اصلی و اسای برای ملت ماست و این می تواند شاخصی برای انتخابات دولت جوان و حزب الهی باشد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات