خبرهای داغ:
همدان- فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۳۳۴۵۸۳
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

پیام تبریک فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همدان به‌مناسبت روز ارتشبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی فرمانده و حجت‌الاسلام حسین علیی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبّه است. امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

29 فروردین ماه، روز بزرگداشت ایثارگری‌ها و رشادت‌های غیورمردان سلحشوری است که سر فرازانه ایستادند و در دفاع از حریم ولایت و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی جان خود را در طبق اخلاص نهادند و در این میسر نورانی، شهیدانی والامقام تقدیم کردند.

امروز ایران بزرگ مرهون دلاورمردی‌ها و حماسه آفرینی‌های ارتشیان انقلابی و غیور در همه عرصه‌های مورد نیاز نظام و انقلاب است و بدون شک بالاترین افتخار ارتش، اعطای عناوین «ارتش حزب‌الله» و کلمه «طیبه» از سوی ولی امر مسلمین است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران و تبریک فرا رسیدن روز ارتش به همه فرماندهان و آحاد کارکنان متعهد و ولایتمدار ارتش، از خداوند متعال عزتمندی و اقتدار روزافزون برای خانواده بزرگ ارتش، ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در سایه زعامت فرمانده معظم کل قوا را خواستاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات