خبرهای داغ:
مسئول بسیج مداحان شهرستان نهاوند عنوان کرد

رسیدن به خودکفایی اقتصادی لازمه استقلال کشور در عرصه‌های مختلف

نهاوند-مسئول بسیج مداحان شهرستان نهاوند گفت: کشوری که بخواهد در عرصه‌های مختلف مستقل باشد در ابتدا باید به خودکفایی اقتصادی برسد.
کد خبر: ۹۳۳۴۶۰۵
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

رسیدن به خودکفایی اقتصادی لازمه استقلال کشور در عرصه‌های مختلفداود علی بخشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ بیان کرد: نامگذاری سال جدید با عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری حاکی از اهمیت ویژه این امر را در طلیعه دهه پنجم جمهوری اسلامی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: به کلمه آیه شریفه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» ظهورش تنها در قدرت نظامی و دفاعی نیست بلکه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و فضای مجازی و عرصه‌های دیگر متجلی است اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس مبانی و مبادی اسلام ناب در عرصه نظام بین‌الملل باید به اتحاد قدرت بپردازد.

مسئول بسیج مداحان شهرستان نهاوند عنوان کرد: کشوری که بخواهد در عرصه‌های مختلف مستقل باشد در ابتدا باید به خودکفایی اقتصادی برسد.

وی ادامه داد: به تصریح رهبر فرزانه انقلاب ستون فقرات اقتصاد، اقتصاد مقاومتی است، اقتصادی که متکی بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی بوده و عملیاتی شدن آن در کشور ضمن به ارمغان آوردن رفاه و رفع مشکلات معیشتی مردم باعث جلوگیری از خسارت آفرینی‌های دشمنان و آسیب بر پیکره اقتصادی ملی می‌شود.

علی بخشی تصریح کرد: ستایشگران اهل بیت (ع) نیز در شهرستان نهاوند همچون دیگر افراد موثر جامعه به میدان آمده و ضمن نگاه عمیق به بیانیه گام دوم انقلاب در تبیین محوری عنوان سال برای آحاد عموم جامعه به ویژه جوانان تلاش می‌کنند.

وی گفت: این راه ما است، راه درایت و عقلانیت انقلابی که در مسیر شور و شعور مکتب عاشورا به کمال می‌رسد و ریشه در اندیشه امام (ره) این انقلاب و مکتب اهل بیت (ع) دارد بنابراین از همشهریان عزیز می‌خواهیم در انتخابات پیش رو برای تحقق شعار سال مشارکت حداکثری داشته و با انتخاب اصلح و تشکیل دولت جوان و مومن و انقلابی زمینه تشکیل حکومت اسلامی را فراهم آوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات