سعید زعـــــ-فری
سپاه حضرت عباس (ع) استان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی قهرمان پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۶۵
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

بیانیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، در این پیام با تجلیل از حماسه آفرینی‌های ارتشیان قهرمان آمده است: ارتش امروز، نمونه بارز نیروی مسلح اسلامی، انقلابی، جهادی با بهره مندی تمام از قوت و قدرت الهی در همه ابعاد سخت و غیر سخت ابزار‌ها برای مواجهه با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است. در شرایط کنونی به دلیل همدلی ایمانی و خدایی دو لشکر الهی سپاه و ارتش در کنار نیروی انتظامی مقتدر و جهادگران وزارت دفاع و سایر نیروی‌های جان بر کف امنیتی انقلاب اسلامی، دشمنان ما، از روی رعب و وحشت، خیال هر گونه تجاوز را از مخیله ناپاک خود دور نموده اند.

همچنین به همین مناسبت سردار بابازاده فرمانه سپاه حضرت عباس (ع) استان به همراه مسئولان و فرماندهان سپاه استان با فرمانده تیپ ۴۰ مترک هجومی امیر سلیمانیان مدبر دیدار و با درود به روح پاک شهدای ارتش، توفیق روز افزون آن نیروی الهی را در راستای تحقق حداکثری اهداف انقلاب اسلامی مسئلت نمود.
سردار حسینی فرمانده انتظامی استان نیز در دیدار با فرمانده تیپ ۴۰ ارتش، با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش، ارتشیان را نماد عزت، صلابت و اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان هم در دیدار با فرمانده تیپ ۴۰ ارتش از مجاهدت‌های ارتشیان در دوران دفاع مقدس قدردانی و امنیت کشور را در سایه هوشیاری نیرو‌های مسلح دانست.

ارسال نظرات