خبرهای داغ:
همدان-مدیرکل زندان‌های همدان به همراه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان همدان و جمعی از مسئولان ستادی اداره کل  از ۳ خانواده زندانیان تفقد و دلجویی کرد.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۸۶
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

تفقد و دلجویی مدیرکل زندان‌های همدان از خانواده‌های مددجویانبه گزارش خبرگزاری بسیج، مدیرکل زندان‌های همدان به همراه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان همدان و جمعی از مسئولان ستادی اداره کل  از 3 خانواده زندانیان تفقد و دلجویی کرد.

ذوالفعلی‌نژاد در این بازدید به ملاقات با اعضای خانواده زندانیان پرداخت و مسائل و مشکلات خانواده زندانیان، اعطای مرخصی به زندانیان، تخفیف در سند و وثیقه، مشکلات معیشتی و سایرمشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر امر تحصیل فرزندان مددجویان گفت: اهم رسالت خانواده‌ها تربیت فرزندان و بعد از آموزش تربیت، تحصیل آنان است و فرزندان مددجویان نباید از تحصیل باز بمانند.

مدیرکل زندان‌های همدان هدف از این دیدارها را بررسی مشکلات و ارائه خدمات مناسب به خانواده‌های نیازمند زندانی بیان کرد.

گفتنی است؛ در این بازدید‌ها سه عدد گوشی تلفن همراه  به ارزش ریالی هریک ۳۱ میلیون ریال به فرزندان اهدا شد، همچنین به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان کارت هدیه ۲ میلیون ریال به همراه یک سبد معیشتی شامل ۱۰ کیلوبرنج، دو عدد روغن، دو عدد ماکارونی، دو عدد رب، چهار بسته سویا، چهار بسته حبوبات یک کیلویی نخود، عدس، لوبیا و بلغور، دو عدد مرغ و نیم کیلو گوشت گوسفندی به ارزش ریالی هر بسته ۵ میلیون ریال از طرف انجمن حمایت زندانیان همدان به خانواده‌ها اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات