به همت بسیجیان حوزه ۲۱۴حضرت رقیه(س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع)؛
به همت بسیجیان پایگاه کوثر (زینبیه) حوزه ۲۱۴حضرت رقیه(س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) بیش از ۲۵۰ بسته معیشتی در منطقه حصارک همزمان با ماه رمضان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۵۳۲۳
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده پایگاه کوثر(زینبیه) حوزه ۲۱۴حضرت رقیه(س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع)گفت: بسته های حمایتی و کمک مومنانه در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری با توجه به شرایط موجود و تعطیلی کسب و کارها برای چندمین بار است که صورت گرفته و شامل روغن، ماکارونی، قند، رب، برنج و غیره می باشد.

وی گفت: در ماه شعبان نیز به همت گروه جهادی توانستیم تعدادی پرس غذای گرم بین نیازمندان اهداشد و همچنین ماسک و موادضدعفونی رایگان توزیع نمودیم.خواهران بسیجی حوزه وپایگاه های تابعه با تمام توان وباهمکاری خانه بهداشت در راستای طرح شهیدسلیمانی اقدام به بیماریابی و کمک به خانواده های بیمار و نیازمند کرده وتست رایگان از بیماران گرفته شد و تا نابودی کامل این ویروس منحوس این طرح را باجدیت ادامه خواهیم داد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همت و تلاش خواهران بسیجی در طرح شهیدسلیمانی اظهار کرد: از احساس مسئولیت و تلاش خستگی ناپذیر همه خواهران صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانیم صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه‌ی مهدوی را خودمان به وجود بیاوریم.

وی افزود:به خاطر بیماری کرونا وشیوع آن نمی‌توانیم مراسمات معنوی ودینی را بصورت حضوری برگزارکنیم واین برنامه هارا از طریق فضای مجازی اجرامیکنیم وهمچنین جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی تا زمانی که نیازمندی وجود دارد، با پشتیبانی خیران عزیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده حوزه حوزه ۲۱۴حضرت رقیه(س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در پایان خاطر نشان کرد: ماه رمضان فرصت مناسبي است وما وظیفه داریم كه در اين ماه مبارك ذره ای از بركات را به مردم برسانيم و انءشالله باتمام توان در ماه میهمانی خدا به خانواده های نیازمند و محروم کمک خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها