مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در پیامی عروج شهادت‌گونه سردار خط شکن جبهه مقاومت(فاتح نبل و الزهرا) محمدعلی حق‌بین را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۳۵۵۲۸
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در پیامی عروج شهادت‌گونه سردار خط شکن جبهه مقاومت(فاتح نبل و الزهرا) محمدعلی حق‌بین را تسلیت گفت:

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خبر عروج شهادت‌گونه سردار خط شکن جبهه مقاومت(فاتح نبل و الزهرا) محمدعلی حق‌بین که سال‌ها عمر خود را صرف مبارزه شجاعانه با اشرار جهان اسلام و شیاطین کرده است بسیار موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

کارنامه این سردار سرافراز گیلانی سرشار از افتخار و مجاهدت در راه خدا و اسلام است و مجاهدت‌های آن سردار عزیز از مبارزات نهضت اسلامی و مقابله با جریان طاغوت مبارزه با داعش، النصره و حضور مستمر در جبهه مقاومت در عراق و سوریه گرفته تا فرماندهی موفق عملیات‌های مختلف در دوران دفاع مقدس، سرانجام پس از تحمل یک دوره بیماری با عروج شهادت‌گونه خود به همرزمان شهیدش پیوست.

برخود لازم می‌دانم عروج شهادت‌گونه سردار خط شکن جبهه مقاومت(فاتح نبل و الزهرا) محمدعلی حق‌بین را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، همسرگرامی و فرزندان گرانقدرش صمیمانه تسلیت عرض کرده و صبر برای آنان از خداوند متعال مسألت نمایم.

حجت‌الاسلام ولمسلمین احسان‌الله محمدی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان
ارسال نظرات