مسابقه «رمضان با قرآن» در مسجد حضرت ولی عصر (عج) به صورت حضوری و مجازی برای تمام مقاطع سنی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۳۵۵۷۸
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵

حجت الاسلام والمسلمین استاد «سید محمد عابدین زاده» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه برنامه های مسجد حضرت ولی عصر (عج) در ماه رمضان شامل نماز جماعت، جزءخوانی قرآن کریم و سخنرانی مذهبی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شوند، اظهار کرد: پایگاه های بسیج خواهران و برادران این مسجد توزیع ماسک میان نمازگزاران و همچنین ضد عفونی کردن مسجد حضرت ولی عصر (عج) را با همراهی خادم و سایر کارگزاران این مسجد در تمام روزهای ماه رمضان انجام می دهند.

امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر (عج) (بلوار ابوذر) افزود: واحد فرهنگی مسجد حضرت ولی عصر(عج) با همکاری سایر فعالان این مسجد مسابقه «رمضان با قرآن» را به صورت حضوری و مجازی برای تمام مقاطع سنی برگزار می کند و شرایط را به صورت طراحی کرده که همه افراد از گروه های مختطف سنی بتوانند در این مسابقه شرکت کنند و برنده شوند.

وی اضافه کرد: مسابقه رمضان با قرآن در تمام روزهای ماه رمضان از ساعت 18 تا 20 برگزار می شود و به این صورت است که هر روز از محتوای یک جزء از قرآن که به صورت دسته جمعی در مسجد حضرت ولی عصر(عج) قرائت شده، سوالات طراحی می شود.

عابدین زاده ادامه داد: جوایز متعددی برای این مسابقه در نظر گرفته شده است که از جمله آنها پرداخت جایزه 500 هزار تومانی برای هر برنده است و اگر در یک روز، 100 نفر نیز به سوالات جواب درست دهند از این جوایز بهره مند می شوند؛ در واقع مسجد حضرت حضرت ولی عصر(عج) مسابقه رمضان با قرآن را شعار همه برنده هستند، برگزار می کند.

استاد عابدین زاده در ادامه به فعالیت مسجد حضرت حضرت ولی عصر(عج) در روبیکا اشاره کرد و گفت: به همت پایگاه بسیج خواهران و برادران و واحد فرهنگی، این مسجد حضور فعالی در شبکه های اجتماعی همچون سروش و ایتا دارد و به این صورت سعی کرده، تعامل خود با مخاطبانش را در دوره شیوع ویروس کرونا حفظ کند.

ارسال نظرات