خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت هنر و نقش آن در جامعه، اظهارداشت: بسیج هنرمندان ظرفیت اثرگذاری است.
کد خبر: ۹۳۳۵۶۹۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

بسیج هنرمندان ظرفیت اثرگذاری در جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در آیین رونمایی کتاب های صوتی بسیج هنرمندان، افزود: هنرمندان بسیجی از اقشار تاثیرگذاری هستند که می توانند در جامعه با نقش آفرینی های خود تحول آفرین باشند.

وی ادامه داد: زبان هنر امروز مهم ترین راه ارتباطی با مردم و مخاطبان است چراکه تاثیری که یک اثر هنری با مولفه های هنری خود در مردم دارند بسیار مهم تر از تاثیر سخنرانی و ... است و نمونه آن را در سریال هایی چون امام(ع) و مختار به عینه شاهد هستیم که با وجود گذشت سال ها از تولید آن مردم علاقه مند به تماشای آن ها هستند.

حجت الاسلام سرایی نقش آفرینی هنرمندان بسیجی را در شرایط کنونی مهم و اثر گذار عنوان و بیان کرد: امروز هنرمندان باید به دوران دفاع مقدس و نقش شهدا در آن ورود کنند که مطالبه رهبر فرزانه انقلاب است و مردم حقیقتا از هر طیفی که باشند با شهدا انس و الفت خاصی دارند.

وی اخلاص در کار را نیز برای تولید آثار ماندگار از شاخصه های اخلاقی مهم خواند و تاکید کرد: اخلاص در کار برکت می آورد و هنرمندان باید کار خود را برای شهدا با نیت خالص و برای رضای خدا اانجام دهند و دنبال منیت و اسم و عنوان نباشند چراکه شهدا دنبال اسم نبودند و امروز وجود برخی از مشکلات در جامعه نیز ناشی از همین عنوان هاست.

 

ارسال نظرات