خبرهای داغ:

جوانان برای یادگیری مفاهیم قرآن اهتمام کنند

یکی از اساتید اخلاق حوزه علمیه بر لزوم تلاش نسل جوان برای یادگیری مفاهیم قرآن کریم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۳۵۷۶۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام ذبیح الله طاهری از اساتید  اخلاق حوزه علمیه در گردهمایی تبینی، ترویجی و فرهنگی کارکنان سپاه سلماس که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کانون جوانان بسیج سلماس توسط فرهنگی و تبلیغات برگزار شد، اظهار کرد: یکی از فرصت‌های بسیار عالی برای درک قرآن ماه مبارک رمضان است و نکته حائز اهمیت در این ماه عظیم، خودداری از غفلت جهت آمادگی لازم برای حضور در ماه مهمانی خداست.

وی بیان داشت: شرط بهره مندی از برکات این ماه پر خیر و برکت، مقدمه سازی و آماده سازی لازم قبل از ورود به ماه رمضان است، که اگر با آمادگی لازم ورود پیدا کنیم، به اندازه یک عمر توشه برخواهیم داشت.

استاد اخلاق حوزه  در ادامه، گفت: ماه رمضان، ماه عبادت، سیر و سلوک، ماه قرآن، ذکر، دعا و توسل است، پس برای نزدیک شدن به خداوند متعال باید بسیار تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: در روایات هست که اگر کسی آدم خوبی بود، اما قرآن کم خوانده باشد، به او می‌گویند باید قرآن بخوانی تا بهشت بروی، متاسفانه خیلی از ما حتی یک ترجمه قرآن بلد نیستیم، بنابراین لازم است که نسل جوان برای درک مفاهیم قرآن بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار