رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی بانه.

واژگونی خودروی پژو موجب مصدومیت ۴ نفر شد

سالار بسطامی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی بانه گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور بانه_ سبدلو واژگون شده و منجر به مصدومیت ۴ نفر از سرنشینان آن شده است.
کد خبر: ۹۳۳۵۸۷۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
سالار بسطامی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی بانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از  اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵، مبنی بر مشاهده واژگونی یک دستگاه خودرو از نوع پژو ۴۰۵ پایین‌تر از روستای سبدلو، بلافاصله نیرو‌های عملیاتی از ایستگاه مرکزی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حاثه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵، در هنگام حرکت با از دست دادن کنترل خودرو از مسیر اصلی خود خارج شده و با گاردریل وسط جادە برخورد و واژگون گردیده و در نتیجه منجر به مصدوم شدن چهار نفر از سرنشینان داخل خودرو شد.

بسطامی عنوان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه با قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار احتیاط، به ماموریت خود پایان دادند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه این تصادف منجر به فوت نگردیده و مصدومین توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و کارشناسان راهور و پلیس انتظامی در حال بررسی چگونگی این حادثه شدند و در نهایت آتش نشانان به منظور جلوگیری از لغزندگی جاده را کامل شستشو نمودند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات