فرمانده سپاه عجب شیر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:
تبریز- فرمانده سپاه عجب شیر گفت: سپاه به عنوان یکی از اساسی ‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص و حفظ روحیه انقلابی قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح می کند.
کد خبر: ۹۳۳۵۸۹۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

 امیر شاه محمدپور در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دوم اردیبهشت یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) است سپاهی از جنس مردم که ضرورت حضورش در همه عرصه ها همواره مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) این فرمان تاریخی را به شورای انقلاب اسلامی اعلام نمودند تصریح کرد: با این دستور سپاه با آرمانی بزرگ، متعالی و با تبعیت از سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدلله الحسین (علیه السلام)، عزت و افتخار را پیشه خود ساخت و در حفاظت از نظامی که به مقابله با جبهه کفر و ظلم و ستم برخاسته، گام ‌های بزرگ و استواری را برداشته است.

شاه محمدپور گفت: همزمانی تقریبی صدور فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، دشمنان را در تنگنای راهبردی علیه انقلاب قرار داد و این عناصر دست به خون اسوه ‌های ولایت مدار نیروهای مسلح آلودند، از شهید سپهبد صیاد شیرازی تا سیدالشهدای مقاومت شهید سلیمانی و هزاران شهید نیروهای مسلح از جمله خباثت دشمنان انقلاب است.

وی با اشاره به موفقیت های سپاه تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم عرصه سازندگی کشور و خدمات رسانی جهادی(از جمله سیل، زلزله و ویروس کروناو...)، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، حضور در عرصه جهاد فرهنگی و علمی موفقیت‌ های چشمگیری در گسترش، تعمیق و تحکیم فرهنگ انقلاب اسلامی در محیط استراتژیک منطقه ای و بین ‌المللی بوجود آورده است.

ارسال نظرات