مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

معنویت و ولایت مداری ویژگی بارز سپاه در جامعه است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: معنویت و ولایت مداری در کنار رسالت دفاعی و نظامی ویژگی بارز سپاه در جامعه است.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۲۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

حجت الاسلام ابراهیم برزگر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از صدر اسلام پدیده بی سابقه در عرصه جهانی است.

وی ادامه داد: این پدیده در حقیقت مظهر عینی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر همه قدرت های بزرگ جهانی بوده و این امر با سلاح ایمان به خدا و تقوا محقق شده است.

ححت الاسلام برزگر سپاه پاسداران را نور چشم و عضو اصلی این انقلاب برشمرد و گفت: این نهاد مقدس از بطن انقلاب روئیده و رشد کرده و رو به کمال است.

وی ادامه داد: سپاه بر اساس تقوا و معنویت پایه گذاری شده و این نهاد همواره با بصیرت و شجاعانه از اسلام و انقلاب دفاع کرده چراکه قدرت و شجاعت سپاه نشات گرفته از اخلاص و معنویت و ولایت مداری این نهاد است.

ححت الاسلام برزگر سپاه را مولود مبارک انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: سپاه بازوی مقام عظمای ولایت بوده و هرجا که نیاز باشد با تمام توان و تجهیزات حضور یافته و موفقیت های زیادی کسب کرده است.

وی سپاه را جزئی از اسلام دانست و گفت: سپاه خدمت به مردم را عین عبادت می داند و به همین دلیل در همه عرصه ها با خلوص نیت وارد شده و با تمام توان خدمت می کند و در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سازندگی، طرح های عمرانی و در محرومیت زدایی نیز پیش قدم بوده است.

ححت الاسلام برزگر تحقق هویت مکتبی و آرمان الهی را بدون ارتباط با مقام ولایت امری ناشدنی عنوان کرد و گفت: سپاه از روز اول بر اساس تقوا و ولایت مداری ایجاد شده و تمام عزم آن در تمام صحنه ها با اخلاص ، تقوا و ولایت مداری همراه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها