خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین

برگزاری آئین رونمایی از پوستر و فراخوان جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ‌ساز

کاظمی گفت: پوستر اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ‌ساز با حضور مسئولان استانی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۴۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عباس کاظمی در آئین رونمایی از پوستر و فراخوان جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ‌ساز اظهار کرد: سال گذشته و امسال با وضعیت شیوع بیماری کرونا این امکان وجود نداشت که دانشجویان به مناطق راهیان نور اعزام شوند بر این اساس جشنواره‌ای به نام دانشگاهیان تاریخ‌ساز طراحی شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: محتوای این جشنواره در خصوص راهیان نور و دستاوردهایی که در این چند سال در این زمینه به دست آمده است.

مهلت ارسال آثار تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰

وی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره کار خود را از امروز آغاز می‌کند و تا ۳۱ اردیبهشت فعال خواهد بود، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ است و اختتامیه جشنواره در یکم الی سیزدهم خرداد ماه خواهد بود.

کاظمی محورهای موضوعی جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز را ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت، شهدای دانشجو، راهیان نور و بازتاب جهانی، بازشناسی مفاهیم هنری با موضوع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، نقش خانواده‌های دانشجو در دفاع مقدس، بازآفرینی هنری و وصایای شهدای دانشجو، جبهه بین‌الملل مقاومت و دانشگاه‌ها، رسالت‌های استان قزوین در بازآفرینی نقش شهدای دانشجو و سیره شهدای دانشجو در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم عنوان کرد.

وی متذکر شد: بخش‌های جشنواره شامل هنرهای تجسمی، تئاتر و نمایش، فیلم کوتاه، ادبیات داستانی، موسیقی، شعر و عکس برنامه‌ریزی شده و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام شده است.

گفتنی است در پایان این نشست از پوستر اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ‌ساز با حضور مسئولان استانی رونمایی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها