مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: امر به معروف فرضیه‌ای امیدبخش است که باید در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۴۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام خیرالله شریفی امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خوی، اظهار کرد: ترویج دو فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر روشن کردن امید در دل‌ها، خوشنودی حضرت ولی عصر(عج) را هم در بردارد.

وی فریضه مهم امر به معروف را یک وظیفه همگانی و دینی عنوان کرد که با اجرای این امر جامعه اسلامی از گزند دشمنان اسلام در امان می ماند.

شریفی با اشاره به تقویت فرهنگ تذکر لسانی در ماه مبارک رمضان، گفت: تذکر لسانی باید به معنای واقعی کلمه در ماه مبارک رمضان و در تذکر به روزه خواری احیا شود.

وی افزود: مقوله روزه خواری از معضلات جدی جامعه است که دشمن قصد دارد با حرف های واهی بر این امر دامن زند و روزه خواری را در جامعه ترویج دهد.

این مقام مسئول با این عنوان که مدیران و مسئولین در قبال کوتاهی در انجام وظایف شرعی خود باید در محضر پروردگار متعال پاسخگو باشند، گفت: هیچ ضرورت و دلیلی ندارد که در ماه مبارک رمضان برخی نانوایی ها در ساعات اولیه صبح با پخت نان تازه و فروش آن به مردم ارائه خدمات کنند، و یا اینکه برخی با بهانه قرار دادن بیماری و یا شغل سخت به صورت علنی روزه خواری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات