خبرهای داغ:

مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح تلاش کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: مردم برای انتخاب اصلح به میدان انتخابات بیایند.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۴۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی،  حجت الاسلام خیرالله شریفی امروز در جمع فرماندهان و مدیران طرح ثامن بسیج جامعه زنان سپاه خوی، با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای از تاکیدات مهم ولی امر مسلمین است و ما باید توجه ویژه و خاص به آن داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به الزامات و ضروریات انتخابات، بیان داشت: باید با ارتقاء اطلاعات و معلومات و موشکافی های دقیق همه پای صندوق های رای با بصیرت و هوشیاری حاضر باشیم و با انتخاب فرد اصلح، انقلابی و ولایی، سیلی محکم به دشمنان بزنیم تا هرگز چشم طمع به خاک مقدس ایران نداشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: این انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده است؛ انقلاب اسلامی ایران کماکان پویا و زنده است، به طوری که با تدابیر رهبر فرزانه این انقلاب و  رهنمودهای حکیمانه اش به رشد و تکامل بیشتر رسیده و همچنان سیر تکامل خود را طی می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی، خودباوری، استقلال و ایستادگی امروز را از ملزومات اصلی و اساسی ملت دانست و  این امر را شاخصی برای انتخاب دولت جوان و حزب الهی دانست.

وی همچنین به فیوضات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این ماه بزرگ‌ترین فرصت و غنیمت برای اصلاح نفس و سلامت روحی و معنوی و حتی جسمی انسان‌ها می باشد و قرائت قرآن کریم و انس با آن در این ماه از مهمترین کارها و لوازم بهره‌مندی از ماه مبارک رمضان است.

این مسئول در آخر خاطرنشان کرد: خداوند متعال را باید شاکر باشیم که توفیق بندگی و نشستن بر خوان الهی را برای ما دوباره ارزانی بخشیده و همچنین یادمان باشد این ماه، ماهی است که درهای دعا و استجابت دعا باز است و نباید از این امر غافل باشیم؛ و برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج)، سلامتی رهبر، شفاعت شهیدان و امام شهدا، ریشه کنی کرونا و پیروزی اسلام دست به دعا برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار