خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

ایستادگی رمز پیروزی بر دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: ایستادگی رمز پیروزی بر دشمنان نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۴۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

 حجت الاسلام مهدی رضایی امروز در گفت‌وگو با  خبرگزاری بسیج در سلماس، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با نام مقدس نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین شده و در شروع و آغاز  انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) این نهاد مردمی و ولایی تاسیس شد و امروز با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران همواره سپر بلای انقلاب و دشمنی های بیگانگان بوده است.

وی افزود: ایستادگی و تکیه بر باورها رمز پیروزی بر مشکلات بوده و امروز سپاه پاسداران همواره با تعهد انقلابی خود در همه صحنه های انقلاب اسلامی و بخش های مختلف به ویژه صیانت و حراست از دستاوردهای انقلاب حضور چشمگیر و اثر بخشی داشته است.

رضایی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که از متن جامعه بیرون آمد و انسجام ملت ایران را در مقابل دشمنان به نمایش گذاشت.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاد و با عملکردی شجاعانه و با روحیه انقلابی و شهادت طلبی، از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون پشتوانه ملت ایران بوده است.

وی گفت: این نهاد نوپا که برای حفاظت از انقلاب ملت ایران به وجود آمد، در مدت‌زمان کوتاهی تنها چند سال پس از تأسیس، با حرکت در مسیر اهداف و ماموریت های محوله به یکی از نهادهای مهم و تأثیرگذار برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب تبدیل شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی فلسفه وجودی سپاه است و هرجا نیاز باشد سپاه برای صیانت از دستاورد های انقلاب اسلامی ورود نماید آنجا حاضر است.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی و توجه به اقشار آسیب پذیر یکی از اقدامات محوری سپاه در این شهرستان بوده است، افزود: در سال های اخیر تمرکز و حول محور فعالیت های سپاه بر پایه محرومیت زدایی بوده است که تاکنون اقدامات خوبی به ویژه ساخت منازل محرومین و توسعه زیر ساخت های اقتصاد مقاومتی در شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات