در قالب تیم‌های امربه‌معروف و نهی از منکر حوزه ثامن‌الائمه (ع):

رزمایش شهدای مدافع سلامت در تربت‌جام آغاز شد

رزمایش گرامیداشت «شهدای مدافع سلامت» در تربت‌جام با حضور ۵۰ تیم امربه‌معروف و نهی از منکر به همت پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه (ع) هم‌زمان با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب در سطح این شهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۹۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در افتتاحیه این رزمایش امام‌جمعه شهرستان با اشاره به فلسفه وجودی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وجود سپاه پاسداران و بسیج مردمی بزرگ‌ترین نعمت در کشور به‌ویژه در دوران کرونا و اوج بیماری بود.

حجت‌الاسلام معتمدی فر افزود: بسیجیان با شرکت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، حضور درب منازل، بیماریابی و قرنطینه بیماران کمک زیادی به کنترل این بیماری نمودند.

در ادامه سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام با قدردانی از بسیجیان گفت: نقش شما عزیزان بسیجی در زمان بحران و بالأخص در دوران کرونا بسیار برجسته و بارز بوده و این رزمایش تأثیر بسزایی در کنترل ویروس منحوس کرونا خواهد داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه (ع) در حاشیه این رزمایش با اشاره به همکاری خوب این حوزه با دانشگاه علوم پزشکی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: بسیج از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار هم‌وطنان عزیز بوده و اکنون نیز با تشکیل بیش از ۵۰ تیم از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت در قالب رزمایش شهدای مدافع سلامت و امربه‌معروف و نهی از منکر آماده یاری رسانده به یاری به همشهریان است.

سرهنگ دوم پاسدار حسین جانی هدف از این رزمایش را کمک همشهریان عزیز شهرستان در پیک چهارم دوران کرونا برشمرد وافزود: تیم‌های امربه‌معروف و نهی از منکر به مدت ۱۰ روز مردم و کسبه را تشویق به ماسک زدن، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح شهرمی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار