خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

مکتبی و ولایت‌مداری بودن از مهمترین شاخصه‌های سپاه پاسداران

نهاوند-جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مکتبی و ولایت‌مداری بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مهمترین این شاخصه‌ها است.
کد خبر: ۹۳۳۶۲۲۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

مکتبی و ولایت‌مداری بودن از مهمترین شاخصه‌های سپاه پاسدارانسرهنگ میثم رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران یکی از اصلی‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی و از مهمترین یادگار‌های بزرگ پاسدار اسلام در قرن معاصر یعنی حضرت امام خمینی (ره) است که اگر سپاه نبود امروزهیچ اثری هم از تداوم جمهوری اسلامی ایران نبود.

وی با اشاره به نقش مثبت و ارزنده سپاه در چهل و دو سال انقلاب اسلامی گفت: نگهبانی از انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب از مهمترین وظایف سپاه پاسداران است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: به برکت اخلاصی که امام (ره) در تأسیس این شجره طیبه داشتند و خون پاک پاسدارانی که در این لباس به شهادت رسیدند، شهدایی بزرگ همچون شهید «سلیمانی»، این شجره طیبه آثار و برکات فراوانی برای نظام و ملت ایران داشته است.

وی عدالت محوری، اخلاق‌مداری، خداباوری، معنویت‌گرایی و تکلیف‌مداری را از شاخص‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و ا‌دامه داد: مکتبی و ولایت‌مداری بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مهمترین این شاخصه‌ها است.

رحیمی با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های سپاه وجود روحیه جهادی در این نهاد است، اضافه کرد: در حوادث و بحران‌های مختلف سپاه و بسیج تمام قد خود را وقف مردم کرده‌اند.

وی حضور سپاه و بسیج در این روز‌های سخت مقابله با کرونا را یکی از اوج‌ها و تجلی‌های درخشان خدمتگزاری این نهاد متعهد و انقلابی دانست و افزود: سپاه و بسیج با ورود جانانه به میدان و شرکت در طرح بسیج ملی و طرح «حاج قاسم سلیمانی»، نقش‌آفرینی گسترده بسیجیان در عرصه ضدعفونی کردن معابر، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، مشارکت در توزیع بسته‌های معیشتی و طرح غربالگری سراسری در کنار کادر درمان نقش ارزنده وبه یادماندی از خود به یادگار گذاشت وتا پایان یافتن ویروس منحوس آماده خدمت است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدای والامقام، شهدای پاسدار، به ویژه سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» عزیز و شهدای شهرستان نهاوند بر آمادگی همه جانبه پاسداران و بسیجیان برای دفاع از انقلاب، نظام و ولایت تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات