خبرهای داغ:

همکاری‌های اجتماعی و فرهنگی سپاه و پلیس توسعه می‌یابد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فعالیت‌های مشترک اجتماعی و فرهنگی سپاه و پلیس را گرانسنگ خواند و گفت: توسعه و کیفی بخشی این برنامه‌ها را در سال جدید با جدیت در دستور کار قرار داده‌ایم.
کد خبر: ۹۳۳۶۴۷۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
همکاری‌های اجتماعی و فرهنگی سپاه و پلیس توسعه می‌یابدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ باقر صفرزاده در جلسه‌ای با مسئولان معاونت فرهنگی سپاه قائم آل محمد (عج) استان خاطرنشان کرد: پلیس و سپاه مجموعه ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.
وی افزود این دو نهاد مقدس که برآمده از متن مردم و ثمره انقلاب اسلامی هستند با اهداف و آرمان‌های مشترک در حوزه‌های امنیتی، اجتماعی و فرهنگی فعالیت‌های گرانسنگی دارند و توسعه این همکاری‌ها و کیفیت بخشی به آن‌ها هدف ما در سال جدید است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان در ادامه به شیوع بیماری کرونا و پیامد‌های آن در برخی ابعاد اجتماعی مختلف اشاره و تصریح کرد: این موضوع آموزش‌های همگانی پلیس را نیز به شدت تحت تاثیر قرار داده است.
وی افزود محدودیت‌های شدید کرونایی کاهش برنامه‌های پیشگیرانه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی از جمله مواد مخدر و اعتیاد، فضای مجازی، سرقت، حجاب و عفاف، مفاسد اخلاقی در فضای حقیقی جامعه را در پی داشته است.
این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه باید یک انتقال گسترده به فضای مجازی داشته باشیم از توجه و اهتمام ویژه نیروی انتظامی به این مسئله خبر داد و گفت: در همین راستا اپلیکیشن آموزش همگانی طراحی و تولید و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
در ادامه این جلسه نیز مسئولان و کارشناسان معاونت فرهنگی سپاه استان آمادگی خود را برای تولید محصولات مشترک با رویکرد پیشگیری اجتماعی و آموزش همگانی اعلام کردند و اجرای طرح‌ها و فعالیت‌هایی در مبارزه با قاچاق کالا و جرائم اقتصادی در راستای کمک به تولید و مانع زدایی از آن از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها