خبرهای داغ:
یکی از مدرسان حوزه علمیه قم در سپاه اهر:

داشتن قدرت نظامی شرط لازم برای ظهور است

تبریز- یکی از مدرسان حوزه علمیه قم در سپاه اهر گفت: داشتن قدرت نظامی، برتر از کل دنیا جهت تامین امنیت ظهور حضرت ولی عصر(عج) لازم است.
کد خبر: ۹۳۳۶۶۶۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام توحیدی در جلسه اخلاق پایوران سپاه اهر افزود: با مطالعه منابع فقهی و روایی بیش از 9 مورد روایت صحیح داریم که علت غیبت حضرت ولی عصر(عج) را خوف جان و ترس از به قتل رسیدن حضرت ذکر کرده اند.

وی ادامه داد: پس ما و سپاه قهرمان به عنوان منتظران واقعی ظهور باید زمینه ظهور حضرت را فراهم کنیم و یکی از مهمترین آن ها تامین امنیت جانی حضرت هنگام ظهور می باشد.

حجت الاسلام توحیدی قدرت نظامی برتر و داشتن نیروی انسانی مومن و متعهد همچون حضرت امام و سردار سلیمانی را دو نیاز اساسی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) برشمرد.

وی ادامه داد: باید قدرت نظامی شیعه روز به روز افزایش یابد به گونه ای که بسیار قوی تر از قوای نظامی همه دنیا باشد اصلا به همین جهت است که پیامبر بزرگوار اسلام حضرت علی(ع) را به یمن و ابوذر غفاری را به لبنان جهت هدایت مردمان آن سرزمین و تقویت نیروی شیعه اعزام کردند.

حجت الاسلام اضافه کرد: در یک جمعبندی کلی می توان گفت که علت اصلی حضور آمریکا و استکبار در منطقه، فقط ایران و انقلاب اسلامی بلکه بالاتر از آن هدف اصلی ترس از مهدویت و وجود حضرت بقیه الله الاعظم(عج) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها