سپاه بیت المقدس استان کردستان با مشارکت در طرح اطعام نیازمندان در ماه رمضان، از طریق کمیته امداد یک تن برنج اهدا کرد.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۳۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی بعدازظهر امروز با حضور در محل تهیه و پخت غذای نیازمندان در اردوگاه علی ابن ابی طالب (ع) که با حضور مدیر کل کمیته امداد کردستان برگزار شد، عنوان کرد: مجموعه کمیته امداد و خیران با هدف کمک به نیازمندان و اطعام و دستگیری از این قشر از جامعه در این مکان مشغول به خدمت هستند و تلاش می‌کنند.

وی افزود: سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز در جهت خدمت به نیازمندان به خصوص در سال گذشته و در دوران بیماری کرونا با اجرای برنامه کمک‌های مومنانه طی چندین مرحله نسبت به توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان اقدام کرده است.

سردار حسینی با بیان اینکه سپاه بیت المقدس استان کردستان با مشارکت در طرح اطعام نیازمندان یک تن برنج را طریق کمیته امداد اهدا کرده، عنوان کرد: همچنین از نیمه دوم ماه رمضان در جهت دستگیری از نیازمندان ۶ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان افزود: خدمت به محرومان عبادت است و مبنا و پایه انقلاب اسلامی براساس خدمت به مستضعفین بنا نهاده شده و هر اندازه به این قشر خدمت شود کم است.

لازم به ذکر است در این برنامه مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با اهدای لوحی به سردار حسینی از حمایت سپاه از برنامه‌های اکرام ایتام، اطعام نیازمندان و تامین مسکن خانواد ه.‌های تحت حمایت کمیته امداد تقدیر کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات