برگزاری نشست تربیت و تعالی حوزه‌ای در سراوان برگزار شد

سراوان- نشست تربیت و تعالی حوزه‌ای در حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) سپاه شهرستانی سراوان در اولین روز از هفته عقیدتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۹۹۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، سروان پاسدار مسعود شیبک در نشست تربیت و تعالی حوزه ای که در حوزه مقاومت فاگمه الزهرا(س) با حضور خواهران بسیجی برگزار شد، گفت: استاد شهید مرتضی مطهری یکی از پرکارترین نویسندگان و عالمان دین در دوران معاصر است. شهید مطهری یکی از برترین معلمان هم از نظر ویژگی‌های اخلاقی و هم علمی بودند.

مسئول عقیدتی سپاه شهرستان سراوان افزود: استاد مرتضی مطهری پاره تن امام خمینی(ره) بود و حاصل عمرش محسوب می‌شد؛ او که مدافع دین و شریعت بود و کمر همت را بسته بود تا کیان اسلام ناب را صیانت کند.
 
وی بیان کرد: شهید مطهری با تکیه بر توانایی‌های علمی، عقیدتی و فلسفی خود از هرگونه شبهه و سؤال در حوزه دین استقبال می‌کرد و این امر را موجب پویایی و انتشار هرچه بیشتر اسلام می‌دانست.
 
شیبک ادامه داد: این شهید والا مقام با شمشیر قلم و بیان و با منطق و استدلال، با التقاط و انحرافات شجاعانه مبارزه کرد و پندار‌های غلط منحرفان را باطل ساخت و تلاش‌های دین ستیزان و معاندان اسلام را به یأس مبدل ساخت و با تقدیم جان، راهش را تداوم بخشید و با خون سرخش پای صفحات مبارزاتش را امضا کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار