خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه میانه:

شهید مطهری در ترویج مکتب توحید بسیار کوشید

تبریز- جانشین فرمانده سپاه میانه گفت: شهید مطهری در محور اسلام، گفتمان سازی کرد و در ریل گذاری مکتب توحیدی در کشور بسیار کوشید.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۲۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف روحی در دیدار با مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به اینکه تمامی آثار شهید مطهری اعم از سخنرانی ها، کتاب ها و افکارش، به روز بوده و هرگز با گذر زمان، گرد غبار برخود نمی پذیرد، اظهار داشت: او مجاهدی نستوه بود و اگر مربیان، معلمان و اساتید ما امروز ایشان را الگوی خود قرار دهند، جامعه از انحراف و کج روی مصون خواهد ماند.

   وی آثار شهید مطهری را آثاری سعادت آفرین و تکامل بخش و ترسیم گر مسیر درست مکتب الهی دانست و افزود: انقلاب ما به برکت وجود چنین علمایی خواهد توانست همچنان که در جبهه مقاومت مرزها را درنوردیده است، در جبهه اعتقادات و باورها و گسترش اسلام نیز الهام بخش تمامی کشورهای جهان باشد.

   روحی با بیان اینکه نظام ما نظامی ولایی و انقلابی است و مسجد محوری و پایگاه محوری اولویت برنامه های ماست، تصریح کرد: امروز معلمان و مربیان ما باید با الگوگیری از شهید مطهری، تمامی همّ و غمّ خود را بر تربیت دانش آموزان و جوانانی مسجد محور و ولایی بکار گیرند تا شاهد تربیت نسلی در تراز انقلاب، در گام دوم باشیم.

   به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج جانشین فرمانده سپاه میانه و جمعی از کارکنان ناحیه با حجت الاسلام روح الله مهدی نیا مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه دیدار کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها